Poďte si to imagons
S Asociáciou poskytovateľov sociálnych služieb na Slovensku spolupracujeme od úplného začiatku. Od prvej organizácie ankety Dobré srdce v roku 2019 sme sa mali možnosť opätovne každý rok podieľať na vytvorení novej kreatívnej idey kampane (o výsledku minuloročnej kampane si môžete prečítať v tomto článku). V roku 2022 nám organizátori znovu zverili do rúk marketingové zastrešenie kampane - a my sme mali tú česť sa na projekte zúčastniť ako jeden z hlavných mediálnych partnerov.
Východiskovým bodom ankety je nájsť a oceniť najlepších zamestnancov v sociálnych službách. Tí sú často prehliadaní a nedostatočne ohodnotení. Poslaním Národnej ceny starostlivosti Dobré srdce je upozorniť na ich šľachetnosť a vôľu v danej oblasti napriek tomu zotrvať. Môže pritom ísť o pracovníkov v sociálnych zariadeniach aj súkromné osoby. Našim zadaním bola tvorba kreatívneho návrhu celej kampane.
Kampaň mala viesť k zvýšeniu povedomia o téme sociálnych služieb a informovať verejnosť o ocenení Dobré srdce s primárnym zámerom zberu prihlášok do ankety Národnej ceny starostlivosti Dobré srdce 2022.
Pod našimi rukami vznikol videospot použitý v televíznej aj online reklame, ktorého hlavným odkazom bolo, že drobná i veľká pomoc je rovnako dôležitá. V duchu tejto dôležitej myšlienky sa niesla aj tvorba sprievodného contentu, vrátane obsahu sociálnych sietí. Kampaňou sme v ľuďoch podporili rozhodnutie poukázať na drobné - veľké činy konkrétnych pracovníkov v sociálnych službách, ktorí svoju veľkosť dokazujú starostlivosťou o ľudí, ktorí to potrebujú a sú odkázaní na pomoc iných.
Ako mediálny partner sme pomáhali aj s organizáciou eventu v poradí tretieho galavečera, ktorý sa konal v priestoroch Starej tržnice dňa 22. septembra 2022. Vďaka úspešne nastavenej kampani sa nám podarilo získať zodpovedajúce množstvo prihlášok na ocenenie Dobré Srdce, z ktorých vzišli víťazi celkovo v siedmych kategóriách. Tí boli následne odprezentovaní na galavečeri.
Poďte si to imagons