Veľavravný a trefný názov Svišť odkazuje na mladú slovenskú značku poskytujúcu možnosť zapožičať si elektrické kolobežky v rámci nášho hlavného mesta. Aplikácia pre zdieľanie kolobežiek tak šetrí nielen prírodu, ale aj čas a nohy moderného mestského človeka - zákazníka, ktorý si pohodlne „sviští“ ulicami Bratislavy už niečo vyše roka.
Pri klientovi sme mali možnosť stáť ako marketingový partner od jeho úplných začiatkov, ešte pred uvedením značky na trh. Značka poskytujúca žiadanú službu, s veľkým potenciálom a na začiatku svojej cesty? Vyhrnuli sme si rukávy a s radosťou sa do projektu pustili! Našou úlohou bola spolupráca pri tvorbe loga, logomanuálu a celkovej identity značky.
Každá značka potrebuje v úplnom začiatku navrhnúť logo, ktoré vytvára mimoriadne dôležitý základ ďalšej komunikácie. Tejto významnej úlohy sme sa zhostili s jasnou víziou vytvoriť logo úderné minimálne tak, ako samotný názov brandu. Náš typograf Andrej sa spolupodieľal na návrhu logotypu v modernom a sviežom duchu doplnenom logom s ikonkou v podobe hravého svišťa.
Keďže ide o mladú a sviežu značku, pri výbere brandových farieb do úvahy prichádzali len jasné a výrazné odtiene odrážajúce jej energickú povahu. Víťazným sa stal kontrastný odtieň oranžovej. Všetky vizuálne usmernenia sme následne zahrnuli v tvorbe dizajn manuálu. V priebehu niekoľkých týždňov sme tak spolupodieľali na vytvorení viacerých výrazných aktív značky (distinctive brand assets), vďaka ktorým zákazník pri každom kontakte so značkou okamžite spozná, o aký brand ide. Preto ak nabudúce uvidíte okolo seba presvišťať oranžovú kolobežku, tak ľahko si ju so žiadnym iným brandom nezameníte :)
Máte záujem o vytvorenie výnimočnej a funkčnej korporátnej identity? Radi vám pomôžeme.